javascript:; IRAES 21 "Iraunkortasuneko Eskolen Sarea 21": IRAES 21: kronograma
"Iraunkortasunerako Eskola" errekonozitutako Euskadiko ikastetxeen sarea

Red de los centros de Euskadi con el reconocimiento de "Escuela hacia la Sostenibilidad"

2012/10/01

IRAES 21: kronograma

IRAES 21: 2012-13 ikasturteko kronograma eta ekintza plana.


IRAES 21
URRIA:
·     IRAES 21 presentzia areagotzea ikastetxean, ikusgarritasuna handitzea. Horretarako:
o         Ikasleek sarearen ikusgarritasuna handitu behar dute.
·     IRAES 21 eta Eskolako Agenda 21 uztartzea. Horretarako:
o         Ikastetxe  barruan IRAES 21 sareak egiten duena IRAES TALDEAk komunikatzea
o         IRAES TALDEAk hobeto jakin EA21en egiten dena.
AZAROA:
·     IRAES 21 eta EA21eko eragina inguruan neurtzeko adierazle bateria bat sortzea. EA21eko eta IRAES 21eko eragina inguruan, hezkuntza komunitatean, herrian, erkidegoan…Adierazle komunak sortu:
o         Parte hartzea: ingurumen hezkuntzaren barnetik neurtuta (eragina baimentzen duelako, zentroko esperientziak aginduta, asebetetze inkestak…)
o         Kudeaketa: aurreko ikasturteko konpromisoen jarraipena, lorpenak, hobekuntzak…
o         Eta blogak berak ematen dituenak: ikastetxeen ekarpenak, ikasleenak, zenbat sarrera, zenbat proposamen, esperientzia, elkartruke…
AZAROA-EKAINA:
·     Ikastetxeko esperientziak konpartitzea  Aurreko ikasturteetan proiektuak errazten dituzten esperientziak elkartrukatzea. Horretarako:
o         Ildo batzuk blog-ean sortzea: 
§  Ikasleentzako: inguruko arazoen egoera (EA21en landutako gaia, adibidez ura), kezkak, helburuak, ekintzak, iritziak… konpartitzea.
§  Ikastetxeentzako: EA21n esanguratsuak / arrakastatsuak izan diren jarduerak edota esperientziak konpartitu (EA21-n martxan jartzeko, urik gabeko astea…) 
§  Ikastetxeentzako: Bandera berritzeko egindako hobekuntzak plazaratzea.
ABENDUA:
·       Confint garatzeko gida eta proposamena aurkeztu.
URTARRILA-MARTXOA:
·       Eskolako Confint
MARTXOAK 14:
·       IV Euskal Confint
APIRILA-EKAINA:
·       Estatu eta nazioarteko elkartrukea.

IRAES 21 IKASLEAK

 URRIA:
A)       IRAES TALDEA  osatu
B)       IRAES TALDEAren aurkezpena egin (blog)
C)       Gai orokor bat landu ikasleekin: adbz, “Ardura” kontzeptua.

AZAROA-ABENDUA
D)      Dokumentuetatik (Gutunak, Manifestua, adierazpena…):
a.       Ekimenak burutu eta kontatu (blog)
b.       Dokumentuak komunikatu hezkuntza komunitatean, auzoan, herrian… (eta kontatu blogean)
ABENDUA:
E)       Confint garatzeko gida eta proposamena aurkeztu.
URTARRILA-MARTXOA:
F)       Eskolako Confint
MARTXOAK 14:
G)      IV Euskal Confint
APIRILA-EKAINA:
H)      Estatu eta nazioarteko elkartrukea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario