IRAES
21
2011-2012
IKASTURTEKO BALORAZIOA
•
- 5.400 bisita
- 50 sarrera
- 13 ikastetxek idatzi dute
- 26 sarrera egiten: jarduerak, praktika onak, esperientzien trukea…
1.-
Baloratu, orokorrean helburu hauen garapena zure ikastetxean. IRAES 21 taldeari
buruzkoak. c. Egitura bat sortu ikastetxean EA21 eta IRAES
21 uztartzeko. e. IRAES 21 sarea beste sare batzuen parte dela aldarrikatu. j.
IRAES 21 Taldeari autonomia eman.
(bataz bestekoa) 7,26
·
Ongi joan
da. Agian ez dut asmatu ikasleen adinarekin. IRAES 21 taldea DBH4ko ikasleekin
sortu dugu eta hauek dagoeneko hurrengoan Batxilergoan daude. Lana bikoizten da
CONFINT-a barne sartzerakoan. Agian hurrengo ikasturterako DBH3ko ikasleekin
osatu beharko dugu taldea. DBH1º zikloa aldiz, beste irakasleek daramate,
ordutegi desberdinak dituzte eta koordinatzeko nahikoa zailtasunak. Dena den
hobetuko dugu.
·
Dena
batera daramagu, agendako ordezkariak ( geletakoak ) baita ere IRAES taldekoak
dira.( Maila batzutan)
·
Ingurumen
batzordeari eman diogu IRAES 21eko ardura eta oso ondo funtzionatu dute.
·
Ikasleen
atzetik egon behar izan dut .(koordinatzailea)
·
Koordinazio
saio dexente egin dugu, asko jasangarritasuna auditoria dela eta.
·
Sortu
dugu. Denbora, maiztasuna eta taldea antolatu dugu. IRAES 21 taldeak EA21
proiektuko beste batzorde lakoa funtzionatu du.
2.-Baloratu,
orokorrean, helburu hauen garapena zure ikastetxean. Mota ezberdinetako helburuak. a. Hitzaldiak
antolatzeko edota lankidetza izateko zerrenda egin ikastetxeen esperientziatik
abiatuta eta baloratuta. b. Ikastetxeko proiektu ezberdinen arteko
koordinaziorako lagun bat jarri. d. Ikastetxeko autoebaluapenean EA21erako
sortu espazio bat. h. Tutoretza plangintzan EA21 sartu i. Praktika onetatik
ikasi eta aplikatu. k. Iraunkortasunerako hezkuntza prozesuak sendotu. l.
Komunikazioa zabaltzeko Ingurumen batzordeak Blog bat sortu . m. Adierazleak
finkatu eta adierazleetatik abiatu hobekuntzara.
7,33
·
Gutxiena
kanpoko adituen hitzaldiak izan dira, baina besteetan uste dut ondo moldatu
gerala.
·
Antolatzen
diren gauzak bai hitzaldiak,bai blogean egindako ekintzak zintzilikatzea,bai
tutoretza orduan gaia sartzea...ikasleek,gurasoek.. oso ondo
hartzen dituzte.
·
Hitzaldi
batzuk antolatu dira. Saiatu gara koordinatzen proiektu ezberdinetan. Tutoretza
plangintzan Eskolako Agenda 21 programak presentzia dauka.
·
EA 21
proiektuan parte hartzen dugunetik helburu hauek betetzen ahalegindu gara.
Batzuen lorpen maila handiagoa da (h,i,k); beste batzuena oraindik lehengo
urratsak emoten hasi gara.
3.-
Baloratu, orokorrean, helburu hauen garapena zure ikastetxean. Confint-aren
inguruan. f.
IKASLEEN DEIA sinatu, zabaldu eta beste pertsonak, ikastetxeak edota erakundeak
sinatzen animatu. g. Brasileko ARDUREN GUTUNA zabaldu. n. Confint-ean parte
hartu.
7,2
·
Ikasleek
oso ongi aritu ziran eta ikastola guztian zabaldu zuten. Sinadura ugari jaso
genituen.
·
Momentuz
gure ikasleentzat hori dena oso motibagarria da, eta CONFINT desberdinetan egon
direnak euren esperientzia besteei kontatzen dienean , beste batzuk ere
animatzen dira.
·
Konferentziekin
lotura izan duten lanak oso motibagarriak izan dira ikasleentzat, eta oso ondo
funtzionatu dute.
·
Aurten
gure zentroko ikasle bat (Unai Aguirre) Europako Confintera joan denez IRAES
eta Arduren gutuna oso ezaguna izan da .
·
Ikasleekin
sartu ginen orrialdean ikusteko zer zegoen, asmoak, baina gero euren esku geratu zen jarraipena egin edo ez.
·
Ikasleekin
sartu ginen orrialdean ikusteko zer zegoen, asmoak, baina gero euren esku geratu zen jarraipena egin edo ez.
·
IKASLEEN
DEIA ondo. Confint-aren inguruan lan egitea zailagoa egin zaigu. Ikasleak gutxi
eta gazteak dira; eta planteatutakoa hurrun gelditzen zitzaigun.
4.-
Irakasleekin komunikaziorako tresna: blog-a eta posta elektronikoa.
7,07
·
Egokia.
Dena den Ikasle-Irakasle banaketa irakasleoi batzutan nahasten gaitu.
·
Gaur egun
ezinbestekoa dira tresnak horiek, bai barne komunikaziorako eta baitea ere
kanpokoekin.
·
posta
elektronikoarekin arazoak izan ditut
·
blogean
sartzeko abisu bat komeni zaigu
·
Ez dugu
blogik. Irakasleekin intranet edo batzorde pedagogikoaren bitartez komunikatzen
gara.
·
Posta
elektronikoa gero eta gehiago, baita Moodle plataforma ere.
5.- Zure
ikastetxean badago EA21eko koordinatzailea ez den IRAES 21eko irakasle
arduraduna?
·
IRAES 21eko
irakaslea IRAES 21 proiektuaz arduratzen da. Ikasleen koordinazioa lortzen du
eta laguntzen du. Lehen hezkuntzako irakaslea da.Ikasleekin eskolako orduetatik
kanpo biltzen da eta lane giten dute.
Agenda 21eko irakaslea DBHkoa da (gutxitan elkartzen dira)
Agenda 21eko irakaslea DBHkoa da (gutxitan elkartzen dira)
·
Daukaguna
da talde sustatzaile bat, bertan ziklo guztietako arduradunak biltzen dituena,
eta horiekin e-mailez etengabe, eta bilerak hilean behin edo behar denean
eginez antolatzen gera, gero taldekide horiek euren zikloetan zabaltzen dute.
·
batera
daukagu ordua ordutegian. datorren ikasturterako izango diren murrizketekin
mantentzea zaila izango da.
·
Tutoreok
ordu finko bat izaten dugu astean zehar eta ordu horretan adosten dugu guztia
·
Gure
eskolan IRAES21eko koordinatzailea zuzendaria da eta EA21eko koordinatzailearekin
batzen da barikuetan, Eskola Agendarako dauden saiotan.
·
Gure
kasuan bi irakasle gara koordinatzailea eta zuzendaria eta bion artean eroan
dugu iraes sareko lana. Hamabostero hirugarren zikloko ikasleekin elkarlana
egin dugu sarean informazioa bilatzen eta sartzen. Hortik aparte lana
bideratzeko astero ordu bateko koordinazio bilera burutu dugu.
·
IRAES
21eko arduraduna eta EA21 koordinatzailea koordinatuta daude eta EA21
proiektuko kideak dira.Bi asterik behin bilera egiten dute eta proiektuaren
barruan IRAESeko lanari jarraipena egiten diote.
6.-
Ikasleekin komunikaziorako tresna: blog-a.
6,4
·
Behar
bada gehiago erabiltzen dute eurena komunikatzeko . Besteena ikusten dute,
noizean behin, hor finkatu beharko dute beste sistema bat.
·
ikasleak
blogera ez dira sartzen guk esan ezik
7.-
Ingurugelatik izandako laguntza
8,26
·
Behar
izan dugun guztia jaso dugu.
·
Eskatzen
dugunena laguntza beti agertzen zerate prest, alde horretatik behintzat
primeran.
·
Beti jaso
dugu eskatu dugun laguntza
8.-
2011-12 ikasturteari buruz zerbait gehiago komentatu nahi duzu?
·
Esperientzia
faltak CONFINTaren antolaketarako presioa sortu digu. Denbora pasa eta
konturatzerakoan epeetan justu ibili gara.
·
Momentu
batzuetan lana pilatu zaigu, batez ere bukaeran, Eskolako CONFINT, ekintzak
burutu, Euskadiko CONFINT segidan,behar bada hori astiroago antolatu beharko
dugu.
·
EUSKAL
CONFINT oso motibagarria ikasleentzat
·
Ordu
murrizketarekin Ag 21 eta IRAES beste era batean antolatu behar da.
·
Gustora
ibili dira gure ikasleak sarean
·
Batzutan
zalantzan egon gara. Ez geneukan oso argi ze lan-mota izango zen interesgarria
sarean eskeintzeko eta kideekin elkarbanatzeko.
9.-
2012-13 ikasturteari begira, zerbait proposatu nahi duzu?
·
Ba dakit
ez dagoela zuen esku, baina nire ikastola kritikatu dudan moduan
administrazioak egiten duena ere azaldu nahi dut. Gure antolakuntzan proiektuak
auto gestionatzen ditugu, proiektuak errekurtsoaren menpe lantzen ditugu.
Ingurumen alorrean lanean aritzeko ordu pare bat besterik ez ditugu.
·
IRAESek
hobekuntza emateaz gain lan exigentzia ere areagotzen du baina jasotzen dugun
laguntza berdina izaten jarraitzen du, (beno gezurra, besteek 3000ko topea dute
eta guk 5000).Baina sarean ez dauden zihurtagiridunek? (Uste dut erdia direla)
.
·
Axularreko
Ingurumen lan guztietarako EA21eko beste ikastetxe guztiek jasotzen duten
berdintsua da dirutan baina denbora errekurtsoa 0 da. Nire pataleta plazaratzea
nire osasunerako ona delakoan egiten dut, proiektuaz sinisten baitut eta egiten
dugun lan guztia ere gutxitzat hartzen dudalako. Justo B inprimakia betetzen
nagoelarik A inprimakian egin beharreko zuzenketen berri jaso dut eta badakizue
jasotzen ditugun laguntza horiek justifikatzeko Ingenieritza eta Ekonomikari
ikasketak ezinbestekoak dira eta oraingoz soilik Biologian zihurtatu naute.
Umorea falta ez dadila.
Eskerrik asko laguntzagatik eta inork ilusioa kendu ez gaitzala.
Eskerrik asko laguntzagatik eta inork ilusioa kendu ez gaitzala.
·
Sistema
horretan jarraitzea, baina goian aipatu dudan bezala, piska bat lana banatuta.
·
Interforo
eta Foroa egun berean egitea.
·
Koordinazioa
mantentzea.
·
Koordinazioa
mantentzea.
·
Hildo
beretik jarraitzeko
10.-
Satisfakzio maila IRAES 21 sarearekin
7,93
IRAES 21 IKASLEAK
2012-13 ikasturteko ebaluazioaren emaitzak
IRAES 21 IKASLEEN BLOGA: Zenbaki batzuk:
•19.500 bisita
•120 sarrera
•25 ikastetxek parte hartu dute
•105 sarrera eginez: ekimenak, esperientziak, kartelak, bandera erakusten, Brasileko Gutuna zabaltzen, Ikasleen Deia zabaltzen…
•IKASLEEN DEIA: 2.300 SINADURA baino gehiago
IRAES 21 IKASLEEN BALORAZIOA
1.- Baloratu, zure ikastetxearen lana IRAES 21 ikasleak" sarean. 8.5
3.- Ikasleekin komunikaziorako tresna: blog-a. 8
Erabili ez , bakarrik hor zeuden iruzkinak etaa
berriak irakurtzea.
Ez ginen Europakora joan!!!!!!!!!!!!!!!!
Euskadikoak ez zuen ezertarako balio izan kasikan. Izugarri hobetu behar da arlo hau.
Euskadikoak ez zuen ezertarako balio izan kasikan. Izugarri hobetu behar da arlo hau.
Bai baina askotan ez.
dena oso ondo
Komentarioak jartzen ditugu beste ikastetxeak ikusteko
zer egiten dugun .
Bakarrik erabili dugu Estatuko Confint-eko bloga.
Bakarrik erabili dugu Estatuko Confint-eko bloga.
4.- Ingurugelatik izandako laguntza 8
6.- Zure satisfakzio maila IRAES 21 IKASLEAK sarearekin 7.5
Lan handia egin dugu gauza berriak jarri ditugu gure
ikastetxean eta esperientzia desberdina izan da.
gustatuko litzaidake hurrengo urtean IRAESen egotea,
baina 15 urte edukiko ditudanez.. dezaket?
2.- Zure ikastetxeko "IRAES 21 TALDEA" zelan antolatzen dira,
noiz elkartzen dira, zelan jarraitzen dute egin behar dena, noiz egiten dute..?
Astean behin (%50)
Beharrezkoa denean (%50)
5.- 2012-13 ikasturteari begira, zerbait proposatu nahi duzu sarearen lana
hobetzeko?
Erakargarriagoa izatea. Kaña gehiago sartu bloga
lantzeko.
Egindako lana baloratzea, ez momentu baten egindako
gauza txikiak.
Sarea arinago ibiltzea.
Estetika
Arinago joatea.
Estatuko konferentzia egun batean egitea
Europako Konferentziara jende gehiago joatea.
7.- Azaldu dezakezu IRAES 21 IKASLEAK sarearen bitartez ikasi duzun
zerbait?
Ikasi dut gehiago baloratzen lurra adibidez lehen
kontuaan hartzen nuen ez bagenuen lurra zaintzen zer ondorio ekar zitekeen
baino iraes 21-en ibiltzean,
horrekin lotura dauzkan gauzak ikasi ditut.
Gauza hauek ez dira ikasten, burutik atera, eta landu
egiten baitira, gure kasuan, bizitza kotidianora eramanez
5r –ak (batzuk)
Confinteri buruzko informazioa. (askok)
Mundu hau nola
zaintzea eta berari nola tratatzea ikasi dugu.
Beste lekutako jendearekin harremanak izatea.
Iraes 21-eko historioa eta haren ibilbidea ezagutu ditugu.
Beste lekutako jendearekin harremanak izatea.
Iraes 21-eko historioa eta haren ibilbidea ezagutu ditugu.
Beno, eskerrik asko Ingurugelaren partetik hemendik pasatu duzuen guztiei. IRAES 21-eko blogaren lehendabiziko urtea bete du pozitk egindako lanarekin eta itxaroipentsu datozen ikasturteekin. hurrengo bilera, ziur aski, irailak 28, Eibarreko Armeria Eskolan, 9:30 (deialdi ofiziala egingo dugu).
Hurrengora arte eta disfrutatu oporrak!!!
Ingurugela
No hay comentarios:
Publicar un comentario