javascript:; IRAES 21 "Iraunkortasuneko Eskolen Sarea 21": Eskolabarri: IRAES 21 aurkezpena ikastetxean
"Iraunkortasunerako Eskola" errekonozitutako Euskadiko ikastetxeen sarea

Red de los centros de Euskadi con el reconocimiento de "Escuela hacia la Sostenibilidad"

2013/11/07

Eskolabarri: IRAES 21 aurkezpena ikastetxean

Kaixo lankideok!

Ermuko Eskolabarrin IRAES azpiegiturak eta IRAES taldea osatzeko lehenego urratsak izan dira:


1.- Ikasturtearen hasieran EA21 KLAUSTRO MONOGRAFIKOA ospatu eta Iraes21 sareari buruzko zalantzak argitu ziren.(Hemen zintzilikatutako sarean hasteko gida lagungarria izan zen)


2.- Batzordeko ikasleak aukeratzeko hauteskunde prozesu osoa antolatu eta gero, hautatuak izan diren 8 ikasleren artean ag21 eta Iraes21ikasleak sareko lanak banatuko dituzte.

Gure eskola, LHko eta HHko ikastetxe  txiki bat da. Duela 6-7 urte, iIkasleen inplikazioa ezinbestekoa ikusten genuen eta hau lortzeko, hauteskunde prozesu oso bat antolatzea erabaki genuen Ingurumen Batzordeko ikasleak aukeratzeko. Gaur egun, euskara eta ingelesa batzordeak ere, honela osatzen dira.

Hauteskunde prozesua pausuz pauso:

Aurretik erabaki zen hauteskundeetan sartu ahal ziren mailak eta gela bakoitzeko zenbat ordezkari: 3. maila - 2 ordezkari / 4.maila - 2 ordezkari / 5.maila -2 ordezkari 1 / 6.maila: 2 ordezkari.

a)      Sinadura aurkezpena: Kandidatura aurkeztu nahi duenak, ikasleen artean sinadura kopuru bat (10 gure kasuan) lortu behar du babes moduan.

b)      Kanpaina: Behar den babesa lortu duenak kartelak egin behar ditu (artistika klaseetan egingo dira beste ikasleen lagunduta) bere hauteskunde programa zabaltzeko. Kartel guztiak eskolako sarreran, pasabideetan … ipiniko dira.

c)     Mitinak: Hautagai bakoitzak, kanpaina bukatu baino lehen, gelaz gela pasatuko da bere programa azaltzeko.

d)      Botazioak: Gogoeta eguna izan eta gero, hauteskunde mahaia  osatzen da eta ikasle guztiek bere botoa ematen dute. Zuzenean, zenbaketa egiten da hautatuak ezagutzeko.

Lorpenak

a)      EA21 proiektua guztion gauza bat dela ikasleek ere jabetzea eta gertuago eta esanguratsuago ikustea.
b)     “HAUTASKUNDEAK” benetan bizitzea eta ,beraz, Inguruaren ezaguera arloan ikasten den gaia aberasgarriagoa egitea.
c)      Hautatuen inplikazioaz gain, ikasle guztien inplikazio handiagoa.

Arrakasta faktoreak

a)      Ikastetxearen antolaketa: Hauteskundeak arlo guztietan globalizatuko dira, kartelak artistikan, mitinak euskara, lengoia, edota ingelesa klaseetan prestatu dira, karnetak informatikan, etabar. Horretarako, irakasle guztiek ziklo bileretan nola egin adostu eta antolatu behar izaten dute.
b)      Irakaslegoaren harrera ona eta inplikazioa.

Zailtasunak
 
a)      Ziklo ezberdinetako, eta bere irakasle guztiak, koordinatzeko beharra.
Egin behar diren lan ezberdinak eta sartu behar diren orduak, ikasgai guztien artean ondo banatu benetan baliagarriak izateko.
Beno, argazki bilduma bidaltzen dizuet. Ea gustukoa eta baliagarria den!
Ondo segi



No hay comentarios:

Publicar un comentario