javascript:; IRAES 21 "Iraunkortasuneko Eskolen Sarea 21": marzo 2014
"Iraunkortasunerako Eskola" errekonozitutako Euskadiko ikastetxeen sarea

Red de los centros de Euskadi con el reconocimiento de "Escuela hacia la Sostenibilidad"

2014/03/25

San Fidel Ikastola: Elikadura burujabetza

ELIKADURA BURUJABETZARI BURUZKO JARDUNALDIAK Martxoaren 13an ikastolako ikasle gehienek parte hartu dute Elikadura burujabetzari buruzko ekintza ezberdinetan HH tik hasita DBHra arte. 

Ziklo bakoitzak bere mailara egokituta landu ditu elikagaien jatorria, sasoikoak diren produktuak, ekologikoak direnak eta zer edo nola kontsumitzen dugun. 

DBHko 4. mailako ikasleek aurkezpen bat prestatu dute elikadura burujabetasunari buruzko oinarrizko kontzeptuak azaltzeko, ikasturte honetan gai honen inguruan FISC-eko programa bat burutzen ari baitira. Horrela eurek landu dutena ikasle txikiagoei azaldu diete.

Hona hemen erabilitako materialak:


2014/03/24

Maristas San Mgiuel (Zalla): aurkezpena



Maristas San Miguel (Zalla) sarean.
IRAES 21 sarearen helburuak hauek dira:

  • Euskadiko ikastetxeetan iraunkortasuneko hezkuntza bultzatzea
  • Eskola Agenda 21 programaren kalitatea sendotzea
  • “Iraunkortasuneko eskola” agiria duten ikastetxeen arteko sinergiak bultzatzea 
  • Nazio baita nazioarteko mailako iraunkortasuneko hezkuntzako sareekin harremantzea 
  • Hezkuntza komunitatearen ikaste prozesua bultzatzea kooperazioaren bidez

Gure arduradunak hauek dira:
Alazne Azaceta, Miren Josune Garma, Begoña González, Lucía Larrañaga, Nora Villalba eta  Sergio Villate.


Orobiogoitia BHI: Confint eta hondakinak dantzan!!!!!

Kaixo IRAESeroak: Hemen dituzue pasadan egunean komentatu nizkizuen bideoen loturak: 
Eskolako konferentzian egindako dantza
http://vimeo.com/89893490 


Eta hemen hondakinei buruz egindako bideoa: 

http://vimeo.com/89384501

 

2014/03/17

Axular BHI: Biodibertsitatea eta gizakiak

Axularreko ikasleak, Martxoak 14, BIODIBERTSITATEARI buruzko tailerra aurrera eraman zuten "Geuk ere biodibertsitatea gara".

Goiz batean elektrizitaterik gabe,aulkirik gabe,arbela digitalik gabe... Neolitiko tribu bat bezala ikastetxean bizi izan ziren.Hau da, bere etxea, ohea, sua, bazkaria eta garai horretako tresnak egin zituzten. Honi aipatu beharra dago ikasleek eguzkiz, airez, lurraz eta naturaz gozatu zirela.

2014/03/14

Beurko BHI: Eskolako Confint

ESKOLAKO CONFINT: Martxoak 13

Confint berriro ere martxan jarri da Euskal Erkidego Autonomoan. Momentu honetan, IRAES 21 sareko hainbat ikastetxetan, ikasleei beraien ingurumenarekiko ikasketan eta arduran protagonismo handia ematen dien Eskolako Confint prozesua garatzen ari da. Nola ez, Beurko institutuan ere.
Confinteko eguna baino lehenago 2.DBHko ikasleek gure inpaktua Biodibertsitatean gaiari buruzko bideo bat prestatu zuten ekimen hori hasiera emateko eta lan egiteko orduan horren hildoa jarraitzeko.


Hona hemen bideoa:
 
Confintean maila guztietako ikasleek parte hartu dute,  laurogei batek edo.
Biodibertsitatea eta hondamena bideoa ikusi ondoren hor agerian geratu denari buruzko haurnasketa hasi dira egiten lan taldeetan. 
 
Gero, apirilaren 2an, V. Euskal Confint ospatuko da Busturian dagoen Biodibertsitatetarako Zentroan eta hor institutuko IRAESeko ordezkariak guztien ahotsa izango dira. Horretarako ekoiztutako materialekin fotonobela eta dazibao bat egingo dituzte.  
V Euskal Confint honetan, hurrengo urratserako, hain zuzen ere, azaroan, Bartzelonan garatuko den II Estatuko Confint-erako, gazte ordezkariak hautatuko dira. Azkeneko urratsa ziklo honetan Bruselan ospatuko den II Europako Confint izango da, 2015ko udaberrian.

La Salle Berrozpe: Eskolako Confint

Kaixo! 

Andoaingo La Salle Berrizoera badatorrela gure Eskola Confita eta hemen egindako kartela erakusten dizuegu! 


Hurrengo astean seigarren mailakoekin bilduko gara gelaz gela! Talde txikietan etekin handiagoa aterako dugula uste dugu eta. Laster izango duzue gertatutakoaren berri!!

Ondo izan Iraeszaleak!

2014/03/13

Beurko BHI: Eskolako Confint eta Biodibertsitatea

Gaur, martxoak 13, Eskolako Confint prozesua garatu dugu institutuan. Ekitalde honi hasiera emateko eta lan hildo moduan erabiltzeko ikasleek prestaturiko ondoko bideoa erabili dugu. Oso interesgarria denez, bideoaren lotura bidaltzen dugu irakasleen  blogean konpartitu ahal izateko. 

Axular Lizeoa: Kontsumo jasangarria eta Euskal Okela

Donostiako Eskola Agenda 21eko kontsumo jasangarriaren gaia dela-eta, gure  Dbh 4ko ikasleak Zaldibiko EUSKAL OKELA behitegian izan dira bertako behi eta txekorren produkzioaren berri jasotzeko. Oso interesgarri suertatu zaizkigu bertan emandako adierazpenak, bereziki behi hauek gure larretan duten eraginarekin loturikoak.



Nuestros alumnos de 4º de la E.S.O. dentro de las actividades programadas en la Agenda 21 Escolar de Donostia sobre el tema del consumo sostenible, han visitado la vaquería de EUSKAL OKELA de Zaldibia. Ha resultado de interes, sobre todo la información recibida sobre la influencia de esta actividad en la preservación de nuestro medio ambiente.

2014/03/03

BEGOÑAKO ANDRA MARI IKASTETXEA: 2.lana

 Nola zabaltzen dugun IRAES 21 Hezkuntza komunitatean?

- Lehenengo IRAES 21-eko arduradunak EA21 lan taldeari IRAESeko helburuak eta nondik norakoak azaltzen dizkie.

- EA21eko taldean parte hartzen duten ekodelagatuek bere ikaskideei EA21eko urteko helburuak eta IRAES21 zer den azaltzen dizkie lehenego hiruhilabetean egiten den tutoretza batean.

- EA21 taldetik bi irakasle eta 4-5 ikasle IRAES21 taldea osatzen dute. Bertako partaideak bolondresak dira.

- Ikas komunitate osoari eskolako plataformaren bidez informazioa bidaltzen diogu eta etapa desberdinetako txoko berdeetan, paneletan, IRAES21 eko informazioa eta blogaren helbidea kokatzen da ikasleek blogean sartu ahal izateko.

IRAES 21eko azpiegitura nola finkatu dugu?

Aurtengoa da sare honetan sartzen garen gure lehenengo ikasturtea eta EA21 taldean dauden irakasleen gehiengoa berriak gara proeiktuan, beraz aurtengo helburua IRAES21n lehenngo pausuak ematea izango da. Hurrengo ikasturteetan indar gehiagorekin arituko gara eta IRAESen parte hartzea indartuko dugu.

2.hiruilabete honetan EA21eko erritmoa hartuta daukagunez IRAES21i garrantzi handiagoa emango diogu eta ikasturtean zehar egindako experientziak zabalduko ditugu.